Яасан хямдхан итгэл үнэмшил вэ?

Саяхан нэг нѳхѳр фейсбүүк дээр орж ирээд хальт ярилцав. Би одонорон багаасаа их сонирхдог, дуран энэ тэртэй, ѳмнѳ жил нэг бага гаригииг харах гэж завхан хүртэл машинаар явсан, энэ жил ISON сүүлт одыг хармаар байна яаж харах уу гээд л ярилцаж эхлэв. Нэг ч гэсэн хүн одонорон сонирхож байна гэж баярлаад би цаг зав гаргаад жаахан бичсэн чинь харин ѳѳдѳѳс ийм л юм ярилаа:

J: chi ufo d itegdeguuu
Би: үгүй яалаа гэж дээ
J: ogtuu, chiniihee rbol baidaggui gesne uguuu
Би: та ufo гэж юуг хэлээд байгаа юм
J: nisdeg tavagnii tuhaich yumuuu
Би: ufo=дэлхий дээр ирж байсан харь гаригийн хѳлѳх гэх мэт ойлголт
үнэхээр тэгсэн гэх яг тодорхой хэдэн зарчим шаардлагуудыг хангах нэг ч баримт байхгүй, тийм баримт гаргаад ирвэл дэлхий даяарх бүхий л судлаачид эрүүл саруул ухаантай улсууд итгэнэ
J: aanhaan
Би: харин харийн амьдрал байдаг уу үгүй юу гэдэг бол шал ѳѳр ойлголт, ѳѳр газар амьдрал байгаа гэдэгт эргэлзэх юм юу ч байхгүй, байх магадлал нь 99.999….9%
J: terch bol medeej shuudee. tegvel neted baiga abuh barimt hudal gejuuu, ufo talaarh
Би: бүгд л худлаа шүү дээ, ихэнх нь зохиомол хуурамч анхаарал татах гэсэн зүйл эсвэл луйвар, зарим нь ѳѳр байгалийн үзэгдэлийг андуурж харсан тохиолдол
J: aanhaan
Би: намайг ингэж хэллээ гээд миний үгэнд шууд итгэж болохгүй
J:mednee
Би: эсвэл нэг кино үзээд эсвэл ном зохиол уншаад шууд хүлээж авж болохгүй шүү дээ. Баяраа ах тэгж хэлсэн ч гэсэн шууд итгэж хүлээж авж болохгүй, үргэлж ѳѳрѳѳ давхар ахин дахин шалгаж олон талаас нь харах хэрэгтэй биз дээ
J: bi bol itegdeg, irj bsan urgelj irdeg gedegt, yagada bi itegdeg geech
Би: ?
J: uchir b bi 5bolon 5 jiliin zaitai yag adilhan 2 bite hsuniin tengert mash tod harsan yumaaa
5 angidaa neg 10 angidaa
bas neg
Би: за, тань шиг ингэж ярьдаг хэдэн 1000 хүн бий шүү дээ
 J:tegehere l unen bolj bgaamdaaa
Би: 1000 хүн дэлхий хавтгай гэвэл үнэн болох уу, эсвэл 1000 хүн нисдэг морь харсан гэвэл үнэн болох уу
J: tegeheer hun sanaaaasaa kino uzeedch yumuu zhooij yrih n utaggui bizdeee
Би: таниас ѳѳр хүн харсан юм уу? та ганцаараа л байсан юм уу?
 J:tereiig helj medheguishdeee, alone yvj bsna uchraas
Би: ѳѳр хүн харсан эсэхийг та мэдэхгүй юу
J: sonsoogui
Би: үнэхээр та ер бусын зүйл харсан байг гэж бодоё, гэтэл тэр зүйл чинь ямар нэгэн таны сайн мэдэдгүй байгалийн үзэгдэл биш гэдгийг та яаж баттай мэдээд байгаа юм бэ?
J: dunduuraa ulaan nogoon shrgal tsagana unguitei zuuvin helbertei agaart nisej baiga abietiig abaigaliin uzegdel gej helehuu hun
Би: ямар замаар тэнгэрт ниссэн
J: bi hund nehe yriad baidaggui yumaaa garj ireed l genet alga boltson
Би: хэр удаан
J: barag l 3 second 4 yumuuu
Би: нэг цэг дээрээ байж байгаад алга болсон юм уу эсвэл жаахан хѳдѳлсѳн юм уу
J: yag tiim butsada tengert alga bolson
Би: агаар мандалд жижиг чулуу орж ирээд шатхад тэгэж харагдаж болно шүү дээ
J: hulgiin helbertei yu
Би: та хѳлѳг гэдгийг нь яаж мэдэж байгаа юм бэ, зуйван л юм харагдсан гээ биз дээ
J: 4 second agara dere zogsoj baigada alga bolohuu l gej bna ld aaa
Би: тээр хол ѳндѳрт хоромхон зуур шатаж байгаа зүйл гадрага дээр зогсож байгаа хүнд бараг хѳдѳлгѳѳнгүй харагдаж болно штээ
J: gehdeel ter bol hulug bsan bich uuruu uunde eburen itegdegiin
hezee negen tsagt garj irehel bailgui deee
Би: тэгвэл би ѳѳр юу гэхэв дээ, таны итгэл үнэмшил ийм л хямдхан юм байна
J: ter yed l erdemted unhere baidag gedegiig l helj ehleh bizdeee
nasa urgelj bugdiig nuuj hudal medeelel damjuuldag
zarimiig n ch yahav unengiig n heldeg baih
Би: за надад ийм зүйл ярих цаг зав алга, цаашдаа ийм юм ярих гэж байгаа бол facebook дээр найз байхын хэрэггүй
J: za za neg iim huuhed badag yum bna
———————————-
Ийм л яриа болж ѳнгѳрлѳѳ. Дашрамд намайг хүүхэд гэж байгаа энэ АХ дэлхий дээр мэндэлсэнээсээ хойш нарыг 32 удаа тойрсон гэсэн шүү.
2 comments

  1. oroombuu garigiinxantai uulzagchdiin l neg bna.

  2. usegsgelent gunj · · Хариулах

    32настай гар юм байна л даа. Нэг нь хатуу материалист. Нөгөөдөх нь гэнэн цагаан мөрөөдөгч. Хөөрхий.

Хариулт үлдээх

